-->

3 Ekim 2017 Salı

... binlerce insanın aklını temize çektiğiniz için

...Yanlış Cumhuriyet ve Aslanlı Yol u okuduktan sonra videolarınızı izledim. Son yıllarda hiç bu kadar mutlu olduğumu, aynı anda üzüldüğümü ve isyan ettiğimi hatırlamıyorum. Size nasıl memleketinizi dar ettiğimizi, bilmeden nasıl da saçmasapan yollara düştüğümüzü ve bilmeyerek de olsa buna çanak tuttuğumuzu anladım. Aklımdaki binbir çelişki ve soruyu öyle güzel çözdünüz ve şu anda önüme bakarken kafam öyle net ki, bu beni size borçlu hissettiriyor. Sonra çok üzüldüm, buradayken yaşadığınız Şirince ortamında sizi görememek ve şimdi burada olamayışınız çok dokundu.
İşim insan olduğu için hayatımızdaki pek çok olaya tek yönlü hiçbir zaman bakamadım. Ama cehaletimiz öyle derin ki yıllar geçse ve büyüdük desek de cehaletin yarattığı bu sis perdesinden sıyrılmak malesef kolay olmuyor. Her ne kadar yurtdışına da gitsek, oranın havasını da solusak bir şekilde doğal insani reflekslerimize yenik düştük ve aklı selim şekilde ne olduğumuzu, niye böyle olduğumuzu objektif düşünüp sorgulayamadık. Bizden birisinin tüm yönleriyle ne olduğumuzu bizim dilimizle anlatması ve bunu yaparken ki üslubu, ahlaki derinliği, bistüri kadar keskin zekası ve çıkış yolunu da göstermesi kendi adıma beni şah mat etti. Benim şansım belki de bunu en çok sorgulamaya açık bir alanda çalışmamdı. Yaşadığınız tüm dertlere rağmen vazgeçmediğiniz ve benim gibi eminim binlerce insanın aklını temize çektiğiniz için ben tüm samimiyetimle size çok teşekkür ediyorum.
Sıkıntılı bir dönemden geçtiğiniz ve geçtiğimiz bu günlerde sizin yanınızda olduğumuzu bilmenizi isterim. Elbet gelip geçecek ve siz yine ait olduğunuz yere geleceksiniz, bundan hiç şüphem yok.
Nasipse bu yaz evleneceğim ve umarım eşimi de alarak en azından yaşadığınız ortamda bir kere olsun sizi görmeyi kafamıza koyduk. Sizi gerçekten çok seviyoruz ve kendimizi çok şanslı hissediyoruz, tatlı olduğunu duyduğumuz muhabbetinizi tatmak dileğiyle.